reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Procházka

Tomáš Procházka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem, pretože cítim potrebu vyjadrovať sa k veciam verejným ale aj osobným. Verím, že je to občianske právo každého človeka a že to nie je v rozpore z ničím. Budem písať o umení, budem písať niekedy o politike, niekedy o rodine a niekedy len tak pre zábavu. Niekedy pravdu a niekedy fikciu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Neznesiteľná ľahkosť bytia absolventom (I. časť)

Tomáš Procházka

Neznesiteľná ľahkosť bytia absolventom (I. časť)

Bolo skoré ráno, mal som celkom slušnú opicu po sedemdecke vodky, ktorú sme stiahli so spolubývajúcou a bol som na ceste do novej budovy SND. Mal som promócie. Prišiel som k služobnému vchodu a známou cestou smerom k veľkej sále činohry. Stretnem pár ľudí, s niektorými sa len pozdravím, s inými prehodím pár slov, väčšinu ignorujem. ,,Veľkosť?“ s vedomím, že som za posledné mesiace pár kíl schudol si hrdo pýtam M-L. ,, Mám už len XXL“ spomeniem si na Helenu Ružičkovú Předsedo, v tomhle by sme mohli hrát svatební košile a navlečiem si na seba batmanský plášť a čiapku, ktorá mi samozrejme bola malá a tak sa uvelebila na temene mojej hlavy ako tie židovské čiapočky. Sadol som si na praktikábel a čakal. Je to tu. Chvíľa, ktorá stála od momentu kedy som ako malý chlapec veľkohubo vyhlásil ,, Ja budem režisér!“ sa blížila do finále. Oddnes budem režisérom oficiálne. Dostanem k tomu aj papier (aj keď len fotokópiu, keďže som si nedal do poriadku knižnicu a knižnicu divadelného ústavu). Prečo nie som šťastný? Je to predsa veľký deň.

  • 19. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu